Splošne in ostale pogoje poslovanja določa Compaco d.o.o., ki blago in storitve v Spletni trgovini Compaco prodaja v svojem imenu in za svoj račun. Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Compaco d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov. Compaco d.o.o. in pravne ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost pa medsebojne obveznosti urejajo s posebno pogodbo v pisni obliki.
Compaco d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja brez vnaprejšnjega obveščanja. Splošni pogoji poslovanja veljajo, kot so definirani ob uporabi spletne trgovine.
NAKUPOVANJE – SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO
Registracija
Za nakup v Spletni trgovini Compaco je potrebno opraviti registracijo uporabniškega računa. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Uporabniški račun posameznega registriranega uporabnika Spletne trgovine Comapco (v nadaljevanju kupec) slednjemu omogoča:
- naročanje izdelkov – kupovanje,
- pregledovanje dosedanjih nakupov – rubrika zgodovina naročil,
- popravljanje in preklic oddanih naročil – rubrika zgodovina naročil.
Kupec jamči, da so podatki v uporabniškem računu pravi in točni. Vse spremembe podatkov v uporabniškem računu je kupec dolžan dopolniti oziroma popraviti sam, in sicer v rubriki " Uporabniški račun – moji naslovi".
Nakup
V Spletni trgovini Compaco so kupcu na voljo izdelki iz kataloga izdelkov Compaco, ki so razvrščeni v blagovne skupine. Za enostavnejše iskanje izdelkov je kupcu na voljo iskalnik, ki izdelke išče po besedah in/ali po ceni. S potrditvijo v petih korakih kupec odda naročilo. Med nakupovanjem lahko kupec popravlja naročilo z dodajanjem in odstranjevanjem artiklov v košarici. S potrditvijo nakupa se naročilo zaključi in se šteje kot končni nakup. Kupec in prodajalec sočasno prejmeta obvestilo o oddaji naročila. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu. V rubriki 'zgodovina in podrobnosti o mojih naročilih' ima kupec možnost oddano naročilo popraviti ali razveljaviti, vendar le dokler ima naročilo status »obdelava naročila« oziroma blago ni odpremljeno. Odstop kupca od naročila brez posebnega razloga se obravnava v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (za fizične osebe) oz. v skladu z Obligacijskim zakonikom (za pravne osebe).
Plačilo
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila naročenega blaga:
- Po povzetju: kupnina se poravna dostavni službi ob prevzemu pošiljke.
- Po predračunu: kupnina se plača po predračunu z nakazilom preko banke. Predračun/ponudba, ki jo kupec prejme na e-naslov, je osnova za nakazilo. Znesek, ki je naveden na predračunu/ponudbi, je potrebno nakazati na transakcijski račun podjetja COMPACO d.o.o.: NLB - 0242 6001 9537013.
- S plačilnimi ali kreditnimi karticami Mastercard, Visa, American Express in Diners Club. Plačilo se izvede preko plačilnega modula STRIPE, proces poteka ločeno od podjetja Compaco d.o.o. in zagotavlja najvarnejše poslovanje s karticami. Podatkov o vaših karticah v podjetju ne hranimo.
- S sistemom PayPal: kupnina se poravna preko varnega plačilnega sistema PayPal.
Dostava
Kupljene izdelke lahko kupec prevzame na sedežu podjetja: Compaco d.o.o., Ulica svežih idej 4, 3320 VELENJE, ali pa jih pošljemo na želeni naslov po pošti. Pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije. Prevzem naročenega blaga je mogoč tudi na katerem izmed paketomatov Pošte Slovenije, brez vrst in gneče, 24/7. Diskretno, hitro in priročno! Podrobne informacije o prevzemu paketov na Paketomatu Pošte Slovenije izveste tukaj -> [KLIK].
Izdelki na zalogi se praviloma odpremijo v roku enega delovnega dne po prejemu potrditve nakupa. V primeru, da naročenega blaga prodajalec nima na zalogi, bo kupca o predvidenem dobavnem roku obvestil posebej. V primeru, da artikla ni mogoče zagotoviti, si prodajalec pridržuje pravico, da naročilo tudi zavrne.
Dodatne informacije v zvezi s potekom odpreme lahko kupec kadarkoli dobi pri prodajalcu.
Stroški dostave blaga
Pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije. Stroški dostave se zaračunajo po ceniku Pošte Slovenije. Strošek je vnaprej znan pri potrditvi nakupa.
Preklic naročila in vračilo blaga
Pravice do odstopa od pogodbe (preklic naročila, reklamacije, vrnjeno blago) lahko kupec uveljavlja skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.
V primeru, da želi kupec preklicati naročilo, mora to prodajalcu še pred odpremo blaga sporočiti pisno na naslov COMPACO d.o.o., Ulica svežih idej 4, 3320 VELENJE ali po e-pošti na info@compaco.si. S tem kupec prekliče nakup v spletni trgovini in tako odstopi od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel, ga lahko vrne v 15 dneh. Petnajstdnevni rok za vračilo blaga začne teči naslednji dan po prejemu blaga.
Za vračanje izdelkov veljajo naslednja pravila:
1. Izdelek, ki ga kupec vrača, mora biti neuporabljen, nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in v nespremenjeni količini, razen če kupec ni bil kriv za poškodbe ali zmanjšanje količine blaga.
2. Izdelkov, ki so že bili nošeni oziroma čelade, ki je že bila uporabljena na motorju, kupec ne more vrniti.
3. Kupec lahko izdelek vrne na sedež podjetja Compaco d.o.o. osebno ali po pošti na naslov: Compaco d.o.o., Ulica svežih idej 4, 3320 Velenje.
5. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema.
3. Kupec mora izdelku priložiti račun, ki ga je prejel ob prevzemu pošiljke in navesti številko svojega bančnega računa, kamor bo prodajalec lahko nakazal vračilo kupnine.
6. Kupnina se kupcu vrne po opravljenem postopku z nakazilom na bančni račun. Znesek vrnjene kupnine se zmanjša za nastale stroške poštnine (če je bil izdelek kupcu poslan po pošti) in za obračunane zneske provizij (če je bilo plačilo izvedeno preko sistema Pay-Pal oz. pri kartičnih plačilih).
Garancija
Proizvajalec v skladu z zakonom kupcu zagotavlja jamstvo za morebitne napake na materialih ali v izdelavi. Pri uveljavljanju garancijskega zahtevka veljajo pogoji navedeni na priloženem garancijskem listu. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri svojem prodajalcu z garancijskim listom in računom prodajalca. Vsak reklamacijski zahtevek bo prodajalec obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko kupec sporoči: na e-naslov info@compaco.si ali tel. št. 03/891 91 03.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Vračilo blaga z reklamacijskim zahtevkom se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Če želi kupec pošiljko vrniti na stroške prodajalca, to stori tako, da se o tem predhodno dogovori s prodajalcem: tel. 03/891 91 03 ali info@compaco.si. V skladu z dogovorom bo prodajalec na kupčev naslov poslal poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Drugačen način vračila na stroške prodajalca ni možen.
Pritožbe in spori
Compaco d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@compaco.si ali pisno na naslov ponudnika Compaco d.o.o., Ulica svežih idej 4, 3320 Velenje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom tega člena.
V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:
1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s "Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov", ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: [KLIK].
2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po sedežu prodajalca.
Politika zasebnosti in varnosti
V Compaco d.o.o. se zavedamo pomena varstva osebnih podatkov, zato z vašimi podatki ravnamo skladno s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Compaco d.o.o. kot upravljavec osebnih podatkov posameznikom omogoča, da so seznanjeni z vsemi relevantnimi informacijami, ki se nanašajo na njihove osebne podatke.
Za varstvo osebnih podatkov je odgovorno podjetje COMPACO d.o.o., Ulica svežih idej 4, 3320 Velenje, davčna številka: SI83306439, matična številka: 5705816.
Za varstvo osebnih podatkov so odgovorni tudi pooblaščeni partnerji, ki skupaj z nami zagotavljajo celostno procesiranje naročenih storitev.
Compaco d.o.o. zbira osebne podatke, ki nam jih neposredno posredujejo stranke, ki se odločijo za naše storitve (nakup, preventivni servisni pregledi, testne vožnje) pri nas ali naših pooblaščenih partnerjih. Pridobivamo pa jih tudi na raznih dogodkih in s prijavo na prejemanje novic.
Compaco d.o.o. osebne podatke hrani in varuje, tako da ne prihaja do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Pri Compaco d.o.o. se zavezujemo, da osebnih podatkov ne bomo posredovali, posodili ali prodali tretji osebi brez predhodnega obvestila in pridobitve vaše privolitve, brez ustreznih primernih zaščitnih ukrepov, ter da bomo osebne podatke obdelovali zgolj v okviru zakonitih pravnih podlag in izbranih namenov.
Podrobne informacije o zbiranju, hranjenju, varovanju in obdelavi osebnih podatkov najdete na povezavi TUKAJ [KLIK].