• −10%
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13
ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13

ČELADA X-LITE X-803 RS ULTRA CARBON HOT LAP - 13

539,99 € 599,99 € -10%

Športnim navdušencem, izbranemu okusu in vsem, ki iščejo vrhunsko kakovost brez kompromisov, je namenjena nova X-803 RS ULTRA CARBON. Peresno lahka sodi med najboljše v razredu. Za najboljšo stabilnost in mirnost pri najvišjih hitrostih je opremljena z dirkaškim spojlerjem RAS, v paketu pa sta priložena tudi dirkaški usmerjevalnik sape in močno zatemnjen vizir. X-803 je uradna čelada svetovnih prvenstev MOTOGP in SBK. 

VELIKOSTI TRENUTNO NA ZALOGI:
  • XXL (64 cm)

PayPal
 

MOTORISTIČNA ČELADA X-LITE X-803RS  ULTRA CARBON HOT LAP

Dirke najvišjega nivoja so za Nolan generator razvoja, v športu pridobljene izkušnje pa prenašamo v proizvodnjo. Rezultat dolgotrajnih testiranj na dirkališčih in v vetrovniku je ekstremno lahka super-športna čelada, optimalnega volumna, najvišjih standardov, za vožnjo pri najvišjih hitrostih.  Priporočajo jo vrhunski mojstri športne vožnje in uradno podprti Nolanovi dirkači. X-803 je uradna čelada svetovnih prvenstev MOTOGP in SBK. Ponaša se tudi z uspešno opravljenim preizkusom rotacijskega testa (Rotational Impact Test), ki se zahteva za dirkaške čelade na različnih nivojih tekmovanj, vključno s prvenstvoma MotoGP in SBK.

2000px-Moto_Gp_logo-svg.pngSLO SBK.jpg

KONSTRUKCIJA 

Zunanja školjka je ročno izdelana iz izbranega kompozita in z izjemno visokim deležem karbona, ki je tudi viden z zunanje strani čelade. Tako smo dosegli najnižjo težo ob sočasnem doseganju najvišjih standardov zaščite, najmanjši aerodinamični upor in zaradi idealno postavljenega težišča optimalno udobje. Zunanja školjka je izdelana v treh velikostih, da se kar najbolj natančno prilega glavi, ne glede na velikost voznika. Rahlo naprej potegnjen del ped brado ponuja veliko prostora pred usti.

Velikosti X-803RS.jpg

Dirkaški AERODINAMIČNI SPOJLER, nameščen na temenu čelade, so na osnovi CFD (Computational Fluid Dynamics) študij najprej razvijali Nolanovi in X-liteovi uradno podprti dirkači, potem pa je bil cel sistem obsežno preizkušen še v vetrovniku. Oblika zgornjega dela spojlerja zmanjšuje aerodinamično odpornost čelade, izboljšuje njeno stabilnost pri najvišjih hitrostih in pri naprej nagnjenem položaju voznika, še posebej v kombinaciji z grbo na dirkaškem kombinezonu. Oblika spojlerja ob straneh dodatno izboljšuje stabilnost čelade pri najvišjih hitrostih in pri vožnji za oklepom dirkalnika.

RAS je na čelado pritrjen z elastičnimi kavlji, da ga je mogoče po potrebi s čelade enostavno odstraniti, kadar to zahtevajo pogoji oziroma različni nameni uporabe, kot je na primer pri vožnji s sopotnikom. V takšnih primerih se uporabi nastavljivi stabilizator, ki ga je z enostavnim premikom mogoče nastaviti v različne lege, odvisno pač od tega, katera v danem trenutku najbolj ustreza stilu vožnje in načinu drže uporabnika na motorju.

Notranja školjka je izdelana v dveh plasteh iz ekspandiranega polistirena. To je še vedno najbolj učinkovit blažilnik energije udarca. Z raziskavami v skupini Nolan določamo gostoto – trdoto – obliko slojev in te školjke tudi proizvajamo. Tako naše čelade natančno prilagodimo zahtevam različnih varnostnih standardov. Notranjost čelade je ergonomično oblikovana s poudarkom na obilici prostora v predelu ušes, odlično objame glavo in vrat, da čelada ohranja lego pri veliki hitrosti.

PREZRAČEVANJE

Ker predstavlja športna vožnja telesni napor, je potrebno ustrezno hlajenje glave. X-803 ponuja najučinkovitejše prezračevanje, ki je bilo kdaj razvito za čelade. Inovativni prezračevalni sistem RAF (Racing Air Flow) je sestavljen kar iz osmih prezračevalnikov, ki omogočajo celovito rešitev prezračevanja notranjosti čelade:

  • skozi šobe v predbradnem delu vstopa sveži zrak, ki je usmerjen na notranjo površino vizirja, kar je dobrodošlo tudi zoper megljenje vizirja.
  • difuzor v predbradnem delu in šobi ob straneh na osnovi podtlaka izsesavajo vroč izdihan zrak iz čelade.
  • šobe tik nad vizirjem skrbijo za neposredno zajemanje svežega zraka. Tako dosežemo svežino.
  • dve veliki šobi in zajetni difuzor na temenu pa dovajajo v čelado svež zrak in s pomočjo venturijevega efekta učinkovito izsesavajo ogreti zrak iz čelade, kar zagotavlja ustrezen pretok svežega zraka, brez neprijetnega lokalnega hlajenja.

Pretok zraka skozi prezračevalne sisteme enostavno uravnavamo tudi z orokavičeno roko. V notranjo školjko so dodatno vtisnjeni globoki kanali za učinkovito kroženje zraka in prezračevanje lasišča.

OBLAZINJENJE

CARBON FITTING za vrhunsko udobje! Izdelano je iz 100% naravne, zračne in koži prijazne tkanine z vgrajenimi aktivnimi karbonskimi vlakni. Deluje antistatično, spodbuja razpršitev in izhlapevanje znoja ter pomaga vzdrževati stalno temperaturo. Bakteriostatična obdelava še dodatno skrbi za dolgotrajno svežino in higieno, saj zavira razmnoževanje bakterij in ščiti kožo pred umazanijo. Več podrobnih informacij najdete v video posnetku, ki je objavljen v zavihku »Video«. Oblazinjenje je enostavno snemljivo in pralno. Danes ima večina čelad snemljivo in pralno notranje oblazinjenje, toda X-803RS ULTRA CARBON ima izredno domišljen kroj in zanesljive zaponke, zato oblazinjenje tudi po pranju zelo natančno leže v čelado.

Enostavno odstranljivi obrazni blazinici sta podaljšani proti tilniku, da učinkovito blažita hrup, prihajajoč od motorja. Z različnimi debelinami obraznih blazinic pa lahko naš specializiran servis poskrbi tudi za natančno prilagoditev čelade formi obraza in posebnim željam motoristov.

Protivetrna zaslonka je preprosto snemljiva in pokrije prostor pod brado ter tako deluje zoper prepih, kar pripomore še k boljšemu počutju v čeladi.

Blazinice so opremljene s sistemom NERS (Nolan Emergency Release System), ki omogoča reševalcem hitro odstranitev ličnih blazinic v primeru nuje. Tako lahko popolnoma varno snamejo čelado z glave.

Različna telesna zgradba uporabnikov, pa tudi različni načini uporabe, občasno zahtevajo prilagoditev lege čelade na glavi. Rešitev LPC (Liner Positioning Control) omogoča, v okviru obstoječe velikosti in za različne potrebe, preprosto spreminjanje položaja čelade na glavi, s tem pa tudi natančno prilagajanje, kako globoko na čelo naj sede čelada.

VIZIR

Vizir odlične optike zagotavlja neobičajno veliko vidno polje, kar je še posebej pomembno pri pogledu vstran in nazaj. Zaščiten je proti praskam in pripravljen za uporabo vložka Pinlock proti megljenju vizirja. Odlit je v takšni debelini, da se med vožnjo ne pomika, ne šklepeta in da se natančno odpira. Inovativna zapora vizirja učvrsti pozicijo vizirja v zaprtem položaju in tako prepreči neželeno odpiranje. S pritiskom na zgornji del stikala zapore pa vizir ostane rahlo priprt, kar omogoča še dodatno prezračevanje. Gibka tesnila zagotavljajo odlično tesnjenje, mehanizem vizirja pa omogoča še dodatno možnost fine nastavitve prileganja vizirja k tesnilu.

Poleg nameščenega prozornega vizirja, je v paketu dodan še močno zatemnjen nadomestni vizir.

VLOŽEK PROTI MEGLJENJU

V serijsko opremo čelade sodi tudi Pinlock vložek s silikonsko obrobo, ki je najbolj učinkovita rešitev zoper megljenje vizirja in preverjeno deluje tudi v najbolj ogabnem vremenu, ko je veliko vlage v zraku in voznik sunkovito diha. Vložki s silikonsko obrobo se lepše prilegajo k vizirju in zahtevajo manj nege in vzdrževanja. Silikonska obroba dodatno skrbi, da se vlaga ne zaleze med vizir in vložek.

Pinlock OK.jpg

PODBRADNI PAS 

Podbradni pas se zapenja po sistemu dveh DD obročkov – to je klasika, ki jo zahtevajo najzahtevnejši dirkači. DD obročki so 100% zanesljivi, poleg tega pa so tanki in ne žulijo v vrat.

USMERJEVALNIK IZDIHANE SAPE

<!-- [if gte mso 9]>Normal021 <w:ValidateAgainstS

Tip čelade:
Integralno zaprta
Zunanja školjka:
Peresno lahka zunanja školjka v treh velikostih je ročno izdelana iz izbranega kompozita in z izjemno visokim deležem karbona.
Atest:
ECE 22/05 + rotacijski test (Rotational Impact Test)
Teža (velikost M): cca.
1310 g.
Velikosti:
XXS, XS, S, M, L, XL, XXL
Grafike:
da
Prezračevanje:
RAF (Racing Air Flow): nastavljivo - prezračevalne šobe pred brado in nad vizirjem, na vrhu čelade difuzor za zajem svežega in odvajanje ogretega zraka s stabilizatorjem
Oblazinjenje:
CARBON FITTING RACING EXPERIENCE COMFORT z aktivnimi ogljikovimi vlakni, snemljivo in pralno, antibakteriološko obdelano
NERS (Nolan Emergency Release System):
da
Usmerjevalnik izdihane sape:
Priloženi dve različici: ena za uporabo v običajnih in druga za nemogoče vremenske razmere.
Protivetrna zaslonka pod brado:
da
LPC - "Liner Positioning Control" za natančno prileganje:
da
Sistem zapenjanja podbradnega pasu:
D-D obročki
Vizir:
prozoren, ultra velik in odporen na praske. Montaža/demontaža brez uporabe orodja
Pinlock® proti megljenju vizirja:
priložen Pinlock s silikonsko obrobo
Dirkaški spojler RAS
da
Dodatno:
PRILOŽENO DARILO: MOČNO ZATEMNJEN NADOMESTNI VIZIR.
N-Com komunikacijski sistem:
ne
Servis, garancija:
5 let garancije, vsakoletni brezplačni zimski servisni pregledi
Kraj proizvodnje:
Italija

MADE IN NOLAN: razvoj in proizvodnja sta in ostajata italijanska. 

 

ATEST: vse naše čelade so izdelane in homologirane po standardu ECE 22/05. 

 

GARANCIJA: kakovost naših čelad dokazujemo s 5-letno garancijo. 

Za čelade skupine Nolan, ki so bile kupljene v Sloveniji, zagotavljamo vsakoletne BREZPLAČNE servisne preglede.

Morda vam bo všeč tudi

Izdelki dodani na seznam želja
Izdelki so dodani v primerjavo

Piškotki na spletnih straneh

Spletno mesto Compaco.si za polno delovanje spletnih storitev uporablja piškotke (cookies).

Z brskanjem in uporabo spletnega mesta compaco.si soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih lahko preberete TUKAJ [KLIK]. Če se s piškotki ne strinjate, zaprite spletno mesto.