Na motor, motorista in površino čelade se med vožnjo ujame zračni tok, ki se lomi in povzroča turbulenco. Od tega, kako se lomi, je odvisno, ali je hrup večji ali manjši, v vsakem primeru pa gre predvsem za subjektivno in težko merljivo kategorijo. Logično je, da na količino hrupa pomembno vplivajo tako oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in protivetrnimi zaščitami kot tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, nagib vetrobranskega stekla, drža in postava posameznika ... Povsem enak model čelade se lahko na različnih motorjih oziroma od motorista do motorista odziva povsem različno.

Pri razvoju čelad v skupini Nolan posebno mero pozornosti usmerjamo v povečanje udobja v čeladi, kamor seveda prištevamo tudi omejevanje motečega hrupa. Dejstvo je, da ni vsaka čelada primerna za vsak motor in za vsako glavo. Čelade imajo namreč svoje specifične lastnosti, zato jih, tako kot motocikle, razvrščamo v različne kategorije: čelade, primerne za turistično, športno, mestno, enduro/motokros, dinamično vožnjo … »Flip up« (modularne, klap ... ) čelade so pač pripravne predvsem za uživaške turne vožnje, kruzerje, čoperje, maksiskuterje itd., za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju. Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno zaprtim in jet odprtim konceptom, te čelade niso primerne za dinamično, športno vožnjo. Vstopna odprtina čelade je namreč manj zatesnjena kot pri integralno zaprtih čeladah, obrazne blazinice pa pokrijejo le polovico lic. Zato je razumljivo, da so te čelade bolj zračne in glasnejše od integralno zaprtih modelov.

Pri nas igramo pošteno. Kupcem ponujamo, da še pred nakupom osebno preizkusijo izbrani model čelade na lastnem motociklu. Le na tak način se lahko izognejo slabi volji in izberejo zase najustreznejšo čelado.