Nakupovalna košarica
Vaša spletna košarica je prazna. Kar pogumno jo napolnite!
N-COM IN MOBILNI TELEFON
Imam iPhone. Ko prejmem telefonski klic, v čeladi ne slišim zvonjenja.
Če je klic pravilno posredovan v čelado, vendar v njej ne slišite zvonjenja, je potrebno prilagoditi nastavitev glasnosti na pametnem telefonu.
Sledite naslednjemu postopku:
1). Seznanite in povežite iPhone s sistemom N-Com.
2). Pokličite iz iPhona.
3). Pri aktivnem klicu povečajte glasnost na telefonu. Na zaslonu telefona se prikaže lestvica, ki vam omogoča prilagajanje glasnosti zvonjenja (Bluetooth), ki je posredovano v sistem N-Com.
Za več informacij obiščite: https://www.youtube.com/watch?v=nbGqfyh88-I&list=PLD5FE23A525B2375C&index=7
Imam telefon z operacijskim sistemom Android OS. Ko prejmem telefonski klic, v čeladi ne slišim zvonjenja.
Če je klic pravilno posredovan v čelado, vendar v njej ne slišite zvonjenja, je potrebno prilagoditi tako nastavitev glasnosti na telefonu (zvok zvonjenja, zvok klica, večpredstavnostni zvok ...), kot tudi možnosti, ki so bile omogočene pri seznanjanju telefona s sistemom N-Com (v Bluetooth meniju pametnega telefona izberite ikono Nastavitve pri imenu N-Com in preverite različne možnosti nastavitev).
N-COM EASYSET
Računalniški program N-Com EASYSET ne prepozna sistema N-COM. Kaj naj storim?
Preverite, ali je sistem N-Com v uporabi združljiv s programom N-Com Easyset.
Predlagamo, da preverite, ali je USB konektor pravilno in do konca vstavljen v sistem N-Com. Nezaznavanje je lahko tudi posledica nepravilne priključitve konektorja na sistem N-Com.
Druge možnosti (samo za sisteme serije “X”): preverite, ali je konektor na kablu USB pravilno vstavljen v elektronsko enoto N-Com; odklopite sistem N-Com iz računalnika in ga ponovno priklopite; uporabite drug konektor USB na računalniku; znova zaženite računalnik; preverite, ali protivirusni program ne preprečuje USB prepoznave; če je mogoče, priklopite sistem N-Com na drug računalnik (PC/MAC); če je mogoče, uporabite drug kabel USB;
Za uporabnike računalnikov MAC predlagamo, da preverite spremljanje vnosa: v računalniku MAC izberite »Apple menu >> System Preferences«. Kliknite na »Security and Privacy« in nato kliknite še »Privacy«; Izberite "Input monitoring"; Izberite polje poleg aplikacije, da omogočite nadzor vhodnih naprav; Prekličite izbiro možnosti, ki onemogoča dostop za to aplikacijo; Za shranjevanje nastavitev znova zaženite računalnik MAC;
Računalniški program N-Com EASYSET prepozna sistem N-Com, vendar ko zaženem posodobitev strojne programske opreme, program zamrzne. Kaj naj naredim?
Težavo najbrž povzroča program N-Com EASYSET, ki predolgo išče datoteko za posodabljanje. Priporočamo, da datoteko za posodabljanje premaknete (ali znova prenesete) na namizje, da jo bo lahko program EASYSET hitro in preprosto prepoznal.
V primeru, da se težava ponovi: Če se prikaže sporočilo Windowsa, izberite »Počakaj, da se program odzove«; Posodobitev poskusite izvesti na drugem računalniku; Če uporabljate računalnik z operacijskim sistemom Windows 10 ali 11 OS, preberite odgovor na vprašanje »TEŽAVE PRI POSODABLJANJU PROGRAMSKE OPREME NA SISTEMIH WINDOWS 10/11;
Proces posodabljanja programske opreme se je ustavil oz. je bil prekinjen. Kaj naj storim?
Če je med postopkom namestitve programske opreme delovanje blokirano / prekinjeno predlagamo, da sledite naslednjemu postopku: Odklopite kabel USB iz računalnika; Zaprite program N-Com EASYSET; Znova zaženite računalnik; Ponovno odprite program N-Com EASYSET; Sistem N-Com ponovno priklopite na računalnik in nadaljujte s posodobitvijo (četudi program ne prepozna izdelka. V zgornjem desnem kotu, kjer je običajno prikazan logotip izdelka, boste videli napis »Firmware Managment«);
Računalniški program N-Com Easyset opozarja na napako pri povezavi s strežnikom. Kaj naj storim?
Poskrbite, da bo vaša internetna povezava aktivna.
Povezavo s strežnikom lahko blokira protivirusni program / požarni zid.
Napako lahko odpravite tako, da onemogočite požarni zid sistema Windows ali osebni požarni zid.
Proces posodabljanja programske opreme se je ustavil oz. je bil prekinjen. Kaj naj storim?
Če je med postopkom namestitve programske opreme delovanje blokirano / prekinjeno predlagamo, da sledite naslednjemu postopku: Odklopite kabel USB iz računalnika; Zaprite program N-Com EASYSET; Znova zaženite računalnik; Ponovno odprite program N-Com EASYSET; Sistem N-Com ponovno priklopite na računalnik in nadaljujte s posodobitvijo (četudi program ne prepozna izdelka. V zgornjem desnem kotu, kjer je običajno prikazan logotip izdelka, boste videli napis »Firmware Managment«);
Uporabljam sistem B601. Zakaj se ne morem povezati z aplikacijo N-Com EASYSET za pametni telefon?
Sistem N-Com B601 ni združljiv z aplikacijo za pametni telefon.
N-COM WIZARD
Računalniški program N-Com Wizard ne prepozna sistema N-Com. Kaj naj storim?
Preverite, ali je sistem N-Com združljiv s programom N-Com.
Sledite naslednjemu postopku: Odstranite program N-Com Wizard iz vašega računalnika; Prenesite in namestite na računalnik najnovejšo razpoložljivo različico programa N-Com Wizard (2.5); Sistem N-Com priklopite na računalnik in preverite, ali program pravilno prepozna sistem;
Druge možnosti: Preverite, ali so različne komponente sistema N-Com pravilno priključene; Preverite, ali je kabel USB pravilno vstavljen v konektor; Če je mogoče, uporabite drug kabel USB; Če je mogoče, priklopite sistem N-Com na drug računalnik;
Kako lahko spremenim jezik zvočnih sporočil?
Za spremembo jezika zvočnih sporočil je potrebno posodobiti programsko opremo sistema N-Com: Najprej prenesite in namestite na računalnik najnovejšo različico programa N-Com Wizard; Priklopite sistem N-Com na računalnik; Odprite program N-Com Wizard in izberite možnost »Izvedi kot skrbnik (Execute as administrator)« (desni klik na ikono programa); Izberite meni »Posodobitev programske opreme (Firmware Update)«; Izberite zastavo, ki ustreza želenemu jeziku zvočnih sporočil; Kliknite na gumb »Namesti posodobitev programske opreme (Install firmware update)« in nadaljujte s posodobitvijo;
Sistem N-Com se ne poveže z aplikacijo N-Com Wizard za pametne telefone. Kaj naj storim?
Preverite, ali je sistem N-Com v uporabi združljiv z aplikacijo N-Com Wizard za pametne telefone. Sistem N-Com povežite s programom N-Com Wizard in v meniju »Posodobitev programske opreme (Firmware Update)« ONEMOGOČITE opcijo "Use with Tom Tom". V primeru, da se težava ponovi: Iz telefona odstranite in znova namestite aplikacijo; Izbrišite in ponovno izvedite seznanjanje med telefonom in sistemom N-Com;
RAZLIČNE TEŽAVE
Sistem N-Com se ne prižge. Kaj naj storim?
Predlagamo, da: 1). preverite, ali je sistem pravilno nameščen na čelado, pregledate kabelske povezave in odpravite morebitne očitne napake; 2). preverite, ali je kabel tipkovnice pravilno vstavljen v ustrezen konektor; 3). preverite, ali je s povezavo sistema na ustrezen računalniški program (N-Com EASYSET ali N-Com Wizard) N-Com pravilno prepoznan. V tem primeru posodobite sistem; 4). za sisteme, kjer je baterijski konektor dostopen, odklopite konektor baterije iz vtikača in ga po nekaj minutah ponovno priključite.
Če težava ni odpravljena, se za tehnično pomoč obrnite na prodajalca, kjer ste kupili izdelek.
Imam sistem serije B600 / B900 in v čeladi slišim odmev. Kaj naj storim?
V računalniškem programu N-Com EASYSET – zavihek »Nastavitve (SETTING)« - onemogočite opcijo »SIDE TONE«.
Če se težava ponovi, ponastavite (RESET) sistem N-Com.
Baterija sistema N-Com se ne polni pravilno. Kaj naj storim?
Najprej preverite, ali je sistem pravilno nameščen na čelado, preglejte kabelske povezave in odpravite morebitne očitne napake.
Težava je lahko povezana z okvaro polnilnega kabla / polnilca USB / elektronske plošče, morda pa je potrebno le zamenjati baterijo, ker je njena polnilna zmogljivost potekla.
Če je na voljo, poskusite z drugim polnilnim kablom USB ali drugim polnilcem USB.
Če težava ni odpravljena, se za tehnično pomoč obrnite na prodajalca, kjer ste kupili izdelek.