LE TANKA JE MEJA MED SKLEDO IN ČELADO

Včasih pomislimo, da so članki o čeladah že hudo obrabljene zgodbe. Potem pa se ponovi, da na zborih in srečanjih opazimo motoriste z manj kakovostnimi čeladami. Verjetno motoriste premami ugodna internetna ponudba, saj smo vsi občutljivi na denar. Nič ne bi bilo narobe, če ne bi obstajalo tveganje, da se ugoden nakup izkaže za past.

Predpostavimo, da je neznani izdelovalec čelade resnično sposobno, ekološko in tehnološko urejeno podjetje. Ker sodobni obdelovalni stroji omogočajo zelo natančno izdelane kalupe in detajle, je na pogled precej težko oceniti ali je izdelek soliden, ali skriva v sebi napake. Na uličnih tržnicah po EU, po slovensko na kramarskih bolšjih trgih, z lahkoto najdeš iz Azije pripeljane čelade, ki se prodajajo za majhen denar. Za 50 evrov, recimo. Pogled na pripenjalni jermen in zaponko pa govori, da te čelade zagotovo ne dosegajo evropskih kriterijev kakovosti. Vprašanje je tudi iz kako kakovostne plastike so izdelane!?

V EU velja obveza, da morajo biti motoristične čelade izdelane skladno s standardom ECE22/05. Javna skrivnost je, da laboratoriji v nekaterih državah dosti raje izdajo homologacijske listine kot inštitucije v poslovno resnejšem okolju. Seveda ni smiselno zdaj dvomiti v vse kar je na trgu. Se pa pojavlja dvom ali so v oddaljenih azijskih državah izdelane čelade in polepljene z evropskimi blagovnimi znamkami zares ustrezne. Nižja prodajna cena za čelade narejene na Kitajskem, v Indoneziji in še kje pomeni tudi, da so tam nižji standardi zaščite okolja, varstva pri delu in kar je še varovalk zaradi katerih je proizvodnja v EU ali na Japonskem seveda dražja.

Izdelovalci čelad so se v to spiralo padanja zaupanja večinoma namočili sami, ker so v selitvi proizvodnje slutili ekstra dobiček. Nedavna večletna kriza v motorizmu je nekatere, ki niso investirali v razvoj, odplaknila. Nekateri (Schubert) so se bili prisiljeni prodati, da so obstali. Eni so sledili logiko večjega profita in so proizvodnjo manj kompleksnih čelad selili na Kitajsko (AGV). Ja, vprašanje selitve proizvodnje je kočljivo. Kajti pohlep po dobičku mimogrede zapelje človeka, da proda družino. Kaj jih takšne briga neki levi motorist, ki je tako ali tako delinkvent in zgaga na cesti. Tak trgovec z mirno vestjo uvozi zalogo starih čelad in jih prodaja brez kakšnega opozorila, da je blago že sumljive kakovosti. Torej? Odsvetujemo nakup čelade, ki daje občutek površne izdelave. Zahtevajte od trgovca deklaracijo, kjer mora biti razvidno, od kod blago prihaja, preverite leto proizvodnje. Tisti, ki delajo najdražje čelade, priporočajo, da jih po nekako sedmih letih ne uporabljate več.

Pri Nolanu smo se odločili, da konkurence ne bomo učili izdelovati čelad. Vse naše čelade so 100% Made in Italy. Vsi sestavni elementi naših čelad so izdelani znotraj hiše Nolan. Naš interni testni in razvojni laboratorij ima vsa pooblastila države Italije za izvajanje testov in tudi homologacij. Iz proizvodnje po protokolu dnevno jemljemo vzorce in nadziramo, ali vsi materiali in izdelane čelade ustrezajo projektni dokumentaciji. Zakonsko zahtevane homologacije čelad za nas opravljajo zunanji laboratoriji. Vse naše čelade so homologirane po standardu ECE 22/05. Za ostale svetovne trge pa čelade testiramo tudi po tam veljavnih standardih.

Izdelki dodani na seznam želja
Izdelki so dodani v primerjavo

Piškotki na spletnih straneh

Spletno mesto Compaco.si za polno delovanje spletnih storitev uporablja piškotke (cookies).

Z brskanjem in uporabo spletnega mesta compaco.si soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih lahko preberete TUKAJ [KLIK]. Če se s piškotki ne strinjate, zaprite spletno mesto.