Izdelovalci čelad
so se v to spiralo padanja zaupanja večinoma namočili sami, ker so v selitvi proizvodnje slutili ekstra dobiček. Nedavna večletna kriza v motorizmu je nekatere, ki niso investirali v razvoj, odplaknila. Nekateri (Schubert) so se bili prisiljeni prodati, da so obstali. Eni so sledili logiko večjega profita in so proizvodnjo manj kompleksnih čelad selili na Kitajsko. Ja, vprašanje selitve proizvodnje je kočljivo. Kajti pohlep po dobičku mimogrede zapelje človeka, da proda družino. Kaj jih takšne briga neki levi motorist, ki je tako ali tako delinkvent in zgaga na cesti. Tak trgovec z mirno vestjo uvozi zalogo starih čelad in jih prodaja brez kakšnega opozorila, da je blago že sumljive kakovosti.
Torej? Odsvetujemo nakup čelade, ki daje občutek površne izdelave. Zahtevajte od trgovca deklaracijo, kjer mora biti razvidno, od kod blago prihaja, preverite leto proizvodnje. Tisti, ki delajo najdražje čelade, priporočajo, da jih po nekako sedmih letih ne uporabljate več.